לנהל את המנהל: בוחרים את התפקיד ומנהלים את ההופעה!

Blog_business-man-climbing-stairs-success
Red-Dots-background

בעידן בו יש גישה למידע רב, שמוצף בקבוצות שונות, דפים, באתרים, בוואטסאפ, טלגרם, יו-טיוב, אינסטגרם, והופך להיות זמין לכולם, הוא גם הופך, בו זמנית, לקשה מאוד מאוד לעיכול, לניהול ומעקב.
והמידע העסקי המעניין והאיכותי, שבעבר היה נכס שזמין רק למי שמקושר למישהו שנחשב משהו, היום הופך להיות עוד נגיש פחות.

המידע הציבורי נשחק, ולכן הרלוונטיות שלו יורדת.
המידע שאינו ציבורי, זה שניתן להגיע אליו רק בשיחה אישית – הוא המידע שערכו רב ביותר, והגישה אליו סלולה בביסוס יחסים ואמון בין הצדדים.

מה שמעניין הוא איך אני, בכיר שמאחורי 2 עשורים לפחות של דרך, עם תוצאות וביצועים, מצליח להכניס את עצמי בדלת לפגישה עם מקבל ההחלטה, ולא נדרש להעביר נייר עתיק יומין שמייצג כלום, שנקרא קורות חיים, ומחכה שמשהו יקרה. כי הוא לא קורה.
וממתי לשבת לחכות שמשהו יקרה, או להגיב למשהו שקרה, היא דרכו של טאלנט.?
היא לא!
אם פעם תפקידי מנכל בחברות גדולות היו נחלתם של המנכלים הגדולים בלבד, היום המשחק השתנה, וגם אם ניהלת פעילות עצומה וכתבו עליך בכל כלי תקשורתי, זה כבר לא מבטיח לך את המקום בהיכל התהילה של המנכלים הגדולים.

אין יותר היכלים תהילה כאלה.
ולמה? תזכרו טוב טוב –

להיות טאלנט בישראל של 2020 לא קשור בכלל לתוצאות

טאלנט הוא אדם עם כשרון בולט כלשהו, שכולם רואים.
מה שמאפיין טאלנט הם הנחישות והביטחון כי יש לו מה להעניק לעולם, וזה לבדו גורף תשומת לב מהסביבה, ומלמד שמדובר במישהו ששווה לשים לב אליו.
היכולת להשפיע מגיעה היום בגיל צעיר מאוד.
חלק מכך היא המציאות הטכנולוגית שאפשרה לצעירים מבריקים ונחושים לפרוץ קדימה
גם אם הם בגילאי העשרה. חלקם הפכו להיות כוח עזר ושותפים לבכירים מבוגרים ובעלי ניסיון מצטבר, הרואים בצעירים אלו כוח רענן, יצירתי ועוצמתי המייצר שותפויות מעניינות ומצמיחות.

הגיל והתוצאות אינם פקטור.
אלה הנחישות והביטחון של אותו אדם כי יש לו מה להעניק לעולם,
אדם הצועד במרחב התקשורתי שלו מלווה בתחושה שהוא נועד לגדולות, היא זו המשכנעת את הסובבים אותו כי מדובר בטאלנט – אושיה מבטיחה ומוכשרת שתגיע רחוק.

גם אם עדין לא הגיע רחוק הוא כבר טאלנט. ולכן אין קשר בין טאלנט ובין ביצועים.
הקפיצה אל העולם האמיתי עבור כל מי שרוצה להשיג הרבה מעבר לשמיים, מתרחשת לרוב לאחר תקופת הלימודים או התנסות אישית פוקחת עיניים, המחדדת את הכיוון אליו רוצים לפסוע.

ולכן בכירים בשנות הארבעים פלוס לחייהם שרוצים לבסס את הדרך שלהם למעלה , כדאי שיתחילו בבניית המיתוג האישי שלהם ובביסוס המוניטין המקצועי שלהם.. עליהם ללמוד מהצעירים ולהדביק את ה-GAP שבין ההתנהגות המסורתית שלהם ובין התנהגות עסקית יזמית מתקתקת המתנהלת בזירה מתעדכנת שיצרו דורות ה-Y וה-Z (ועוד רגע דור האלפא נכנס לשנות בסחרור משגע)
בזירת החדשנות הזו יש אנשי עסקים מהדור החדש שמחליפים את הטייקונים העשירים
יש יזמים צעירים שמחזיקים בחברות עובדות וסטארט אפים מתחילים ומבטיחים
שאותם בכירים כלל לא מכירים ולא חשופים אליהם
יש עולם עסקי שלם של צעירים שיוצאים לדרך עצמאית או משולבת עצמאות ושכירות
יש עולם של תוכן והזדמנויות לתפקידי מנכל, מנהלי פעילות, שותפים, משקיעים שאין להם גישה אליו.

אנחנו ניתן לכם את הגישה לכל זה,
ונייצר לכם את הדבר האחד שחשוב לכל טאלנט – בולטות!
אנחנו גורמים לכל בכיר מיוצג לבלוט
אנחנו גורמים למישהו לרצות את הטאלנטים שלנו
אנחנו מעיפים חכות במקומות הנכונים ומקבלים את ההזדמנויות כפרי בשל
אנחנו מביאים לטאלנטים שלנו גישה למידע שחשוב שידעו
אנחנו גורמים לטאלנט להיות מבוקש.

הטאלנט הוא מנוף אמיתי להשגת המטרות האסטרטגיות של החברה.
אם אתה בכיר שחושב עדכני ורוצה לבלוט ולהשפיע,
צור קשר עכשיו-טופס.

 

שיתוף הפוסט

רוצה לשמוע פרטים נוספים ולהירשם לחממה?
הזינוק שלך מתחיל כאן!

דילוג לתוכן